eprintid: 27748 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/77/48 datestamp: 2018-11-24 20:25:28 lastmod: 2018-11-24 20:25:28 status_changed: 2018-11-24 20:25:28 type: article metadata_visibility: show title: Аналіз періодів та етапів взаємодії держави і громадськості в управлінні освітою language: ukraine abstract: У статті уточнено періодизацію розвитку концепту громадсько-державного управління освітою від XVIII ст. до наших днів. Зроблено висновок, що у розвитку взаємодії держави і громадськості в управлінні шкільною освітою змінювалися етапи тотальної державної централізації управління та активізації політичних, громадських і професійних освітянських рухів в управлінні загальною середньою освітою keywords: The periods of the development of the concept of state and public education management from XVIII century to contemporary time are specified in the article. The conclusion is made, that in the development of cooperation between the state and public communities in school management the stages of total state centralization of management and intensification of political, public and professional educational movements in secondary education management were being changed. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Пастовенський, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Педагогічна Житомирщина number: 1 (73) pagerange: 3-10 refereed: TRUE referencetext: 1. Алешинцев И. А. История гимназического образования в России (XVIII и XIX век) / Иван Александрович Алешинцев. – СПб. : Изд. О. Богдановой, 1912. – 346 с. 2. Всесоюзный съезд работников народного образования (1988 ; Москва): (Стеногр. отчет). – М. : Высшая школа, 1990. – 410 с. 3. Гаєвська Л. А. Розвиток державно-громадського управління загальною середньою освітою в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) : автореф. дис... на здобуття наук. ступеня доктора наук з держ. упр. : спец. 25.00.01 – «Теорія та історія державного управління» / Л. А. Гаєвська. – К., 2010. – 39 с. 4. Гусаров В. И. Опыт и перспективы государственно-общественного образования : Монография / В. И. Гусаров. – Самара : Изд-во «НТЦ», 2009. – 376 с. 5. Закон України «Про освіту» [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1060-12. 6. Каптерев П. Ф. История русской педагогии / П. Ф. Каптерев. – СПб. : О. Богданова, 1909. – VIII, 540 с. 7. Макаренко А. С. Избранные педагогические сочинения : в 2-х т. / [сост. Л. Ю. Гордин ; под ред. И. А. Каирова]. – М. : Педагогика, 1978. – Т. 1. – 397 с.; Т. 2. – 320 с. 8. Народное образование в СССР. Общеобразовательная школа. Сборник документов. 1917-1973 гг. / Составители: А. А. Абакумов, Н. П. Кузин, Ф. И. Пузырев, Л. Ф. Литвинов. – М. : Педагогика. – 1974. – 560 с. 9. Очерк истории народного образования в России до эпохи реформ Александра ІІ / Сост. : С. А. Князьков, Н. И. Сербов. Под ред: А. П. Нечаева, С. В. Рождественского. – М. : Тип. Русского Товарищества печатного и издательского дела, 1910. – 244 с. 10. Пирогов Н. И. Избранные педагогические сочинения / Н. И. Пирогов. – М. : Изд-во Академии пед. наук РСФСР, 1952. – 753 с. 11. Соколов А. Р. Благотворительность в России как механизм взаимодействия общества и государства (начало ХVIII конец XIX вв.). 3-е изд., дораб. и доп. / Александр Ростиславович Соколов. – СПб. : Лики России, 2007. – 656 с. 12. Толстой Л. Н. Педагогические сочинения / Л. Н. Толстой; АПН СССР. – М. : Педагогика, 1989. – 542 с. 13. Указ Президента України від 17 квітня 2002 року № 347/2002 «Про Національну доктрину розвитку освіти» // Офіційний вісник України. – 2002. – № 16. – С. 11, ст. 860. 14. Февральский (1988 г.) Пленум ЦК КПСС и задачи научных учреждений секции общественных наук // Вестник Академии наук СССР. – 1988. – №10. – С. 87-101. 15. Федорова Н. М. Становление государственно-общественного управления школьным образованием в России : дисс. на соискание уч. степени докт. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Н. М. Федорова. – Санкт-Петербург, 2010. – 466 с. citation: Пастовенський, О. В. (2014) Аналіз періодів та етапів взаємодії держави і громадськості в управлінні освітою. Педагогічна Житомирщина (1 (73)). с. 3-10. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27748/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%BE%D0%B4%D0%B8%20%D0%9F%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9.pdf