%0 Journal Article %A Пастовенський, О. В. %D 2012 %F zu2:27749 %J Шлях освіти %K The experience of public and state management by educational district, communal, autonomous and private secondary educational establishments is analyzed in the article. The public influence mechanisms on educational establishments management through the public management structures – general collections, school-boards, educational district councils are considered. The polystructural model of public and state secondary education management is grounded and elaborated. %N 1 %P 12-18 %T . Поліструктурна модель громадсько-державного управління загальною середньою освітою %U http://eprints.zu.edu.ua/27749/ %X У статті проаналізовано досвід громадсько-державного управління освітніми округами, комунальними, автономними і приватними загальноосвітніми навчальними закладами. Розглянуто механізми впливу громадськості на управління навчальними закладами через громадські управлінські структури – загальні збори, ради навчальних закладів, ради освітніх округів. Обґрунтовано і розроблено поліструктурну модель громадсько-державного управління загальною середньою освітою.