eprintid: 27751 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/77/51 datestamp: 2018-11-24 20:25:48 lastmod: 2018-11-24 20:25:48 status_changed: 2018-11-24 20:25:48 type: article metadata_visibility: show title: Мережева модель управління загальною середньою освітою language: ukraine abstract: У статті розглянуто тенденції розвитку системи управління загальною середньою освітою. Зроблено висновок, що ефективності управління освітніми системами можна досягти на основі делегування управлінських функцій від державних до самоврядних, освітніх і громадських структур. Саме мережа громадських управлінських структур у поєднанні з вертикалями державних і самоврядних структур зможуть забезпечити освітнім системам можливості для активного розвитку. keywords: The developmental tendencies of secondary education management system are considered in the article. The conclusion is made, that an effective management of the educational systems can be attained on the basis of delegation of administrative functions from state to self-governmental, educational and public structures. It is the network of public administrative structures in combination with the vertical lines of state and self-governmental structures that can provide the educational systems the possibility for active development. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Пастовенський, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Рідна школа number: 6 pagerange: 13-18 refereed: TRUE referencetext: 1. Шабров О. Ф. Социальное разнообразие как фактор эффективной политики в современном мире / О. Ф. Шабров // Тезисы докладов. V Всероссийский конгресс политологов «Изменения в политике и политика изменений: Стратегии, институты, акторы». Москва, 20-22 ноября 2009 г. - М.: Российская ассоциация политической науки, 2009. - С. 462-464. 2. Эшби У. Р. Введение в кібернетику: Пер. с англ. / У. Р. Эшби . – М.: Издательство иностранной литературы, 1959. – 432 с. 3. Паркинсон С. Н. Законы Паркинсона: Сборник: Пер. с англ. / Сост. и авт. предисл. В. С. Муравьев / С. Н. Паркинсон. – М.: Прогресс, 1989. – 448 с. 4. Шабров О. Ф. Государственное управление в России: проблемы эффективности [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://shabrov.info/Statji/gos_upr.htm. 5. Арнольд В. И. Теория катастроф. – 3-е изд. доп. / В. И Арнольд. – М.: Наука. Гл. ред. физ.-мат. лит., 1990. – 127 с. 6. Шкільний бюджет: навч.-метод. посіб. для кер. освіти / В. Мархлєвський, Ю. Шукевич, Л. Паращенко [та ін.]. – К.: Таксон, 2011. – 156 с. 7. Закон України «Про загальну середню освіту» [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua. 8. Положення про піклувальну раду загальноосвітнього навчального закладу, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 05.02.2001 № 45, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 19 лютого 2001 р. за № 146/5337 [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://shkola.ua/document/index/page6. 9. Примірне положення про батьківські комітети (ради) загальноосвітніх навчальних закладів, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 02.06.04 № 440 [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://shkola.net.ua/view.php?doc=22092007121119. 10. Примірне положення про раду загальноосвітнього навчального закладу, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 27 березня 2001 р. № 159 [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://shkola.ua/document/index/page6. 11. Типове положення про відділ освіти районної, районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 1999 р. № 347 [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://uazakon.com/document/spart92/inx92502.htm. 12. Типове положення про Головне управління освіти і науки Київської міської державної адміністрації, управління освіти і науки обласної, Севастопольської міської державної адміністрації, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2000 р. № 1326 [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1326-2000-%D0%BF. 13. Чучкевич М. М. Основы управления сетевыми организациями / М. М. Чучкевич. – М.: Изд-во Института социологии, 1999. – 38 с. 14. Хайек Ф.А. Дорога к рабству: Пер. с англ. / Ф. А. Хайек. – М.: «Экономика», 1992. – 176 с. 15. Пастушенко Р. Чи потрібний громадський компонент в управлінні освітою? [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://fio.org.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=697:2009-04-07-21-48-05&catid=35&Itemid=113. 16. Свідзинський A. Самоорганізація і культура [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://dsl.sf.ukrtel.net/biblio/index.php?a_id=1&r_id=3. 17. Кастельс М. Информационная эпоха: экономика, общество и культура [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Polit/kastel/intro2.php. citation: Пастовенський, О. В. (2012) Мережева модель управління загальною середньою освітою. Рідна школа (6). с. 13-18. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27751/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96%20%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B6%D1%96%20%D0%A0%D0%A8.pdf