%0 Book %A Кремень, В. Г. %A Луговий, В. І. %A Лук'янова, Л. Б. %A Бех, І. Д. %A Авшенюк, Н. М. %A Аніщенко, О. В. %A Ващенко, К. О. %A Саух, П. Ю. %A Сисоєва, С. О. %A Іонова, О. М. %A Вознюк, О. В. %A Огієнко, О. І. %A Кочубейник, О. М. %A Дубасенюк, О. А. %C Київ %D 2018 %F zu2:27789 %I Знання України %P 616 %T Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи %U http://eprints.zu.edu.ua/27789/ %X Збірник наукових статей (за матеріалами методологічного семінару «Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи» Національної академії педагогічних наук України), присвячено висвітленню результатів наукових досліджень і практичного досвіду щодо розвитку освіти різних категорій дорослих. Розглянуто проблеми філософії неперервної освіти – освіти впродовж життя. Викладено особливості освіти дорослих як чинника розвитку людського капіталу в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, а також освітні потреби сучасної дорослої людини. Проаналізовано специфіку професійної підготовки педагогічного персоналу до роботи з різними категоріями дорослого населення. Приділено увагу висвітленню питань професійного навчання і перенавчання незайнятого населення в умовах ринкової економіки, консультування дорослих з розвитку професійної кар'єри. Обґрунтовано положення щодо ролі післядипломної освіти у професійному розвитку фахівців. Охарактеризовано психологічний супровід освіти різних категорій дорослого населення. Розкрито сутність просвітницької діяльності громадських організацій як важливої складової освіти дорослих. Висвітлено окремі аспекти розвитку зарубіжних систем освіти дорослих.