%0 Journal Article %A Семенець, С. П. %D 1998 %F zu2:278 %J ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 1 %P 27-30 %T Щодо використання педагогічного програмного засобу «GRAN1» при вивченні курсу алгебри і початків аналізу %U http://eprints.zu.edu.ua/278/ %X Проілюстровано використання педагогічного програмного засобу «GRAN 1», що сприяє якісному формуванню провідних понять математичного аналізу (границя, неперервність, диференційовність) на наочно-інтуїтивному рівні, самостійному «відкриттю» учнями деяких властивостей, правил, теорем, наводить спосіб розв’язування тієї чи іншої задачі або прикладу, значно скорочує розв’язання непростих завдань на доведення, дослідження, дозволяє проводити дослідження самими учнями, швидко перевіряти правильність висунутих гіпотез.