relation: http://eprints.zu.edu.ua/27834/ title: Основні аспекти професійно-психологічної готовності педагога до праці в інклюзивному середовищі закладів загальної освіти creator: Вознюк, О. В. creator: Вознюк, О. М. subject: L Освіта (Загальне) subject: RA Суспільні аспекти медицини description: У статті розглядаються основні компоненти професійно-психологічної готовності педагогів до впровадження інклюзивного навчання: технологічний, інформаційний та аксіологічний. Окреслено складові основних компонентів готовності, актуалізація яких особливо важлива на початкових етапах впровадження інклюзивної освіти в освітнє середовище publisher: Івано-Франківськ: НАІР date: 2018 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/27834/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%8223_2018_%D0%93%D0%9E%D0%A2%D0%9E%D0%92%D0%9D%D0%86%D0%A1%D0%A2%D0%AC%20%D0%9F%D0%95%D0%94%D0%90%D0%93%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%98%D0%A5%20%D0%9F%D0%A0%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%92%D0%9D%D0%98%D0%9A%D0%86%D0%92.pdf identifier: Вознюк, О. В., Вознюк, О. М. (2018) Основні аспекти професійно-психологічної готовності педагога до праці в інклюзивному середовищі закладів загальної освіти. Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітньої реформи: зб. наукових праць учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Коломия, 30 листопада 2018 р.). с. 101-108. language: ukraine