eprintid: 27834 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/78/34 datestamp: 2018-12-10 22:49:59 lastmod: 2018-12-10 22:49:59 status_changed: 2018-12-10 22:49:59 type: article metadata_visibility: show title: Основні аспекти професійно-психологічної готовності педагога до праці в інклюзивному середовищі закладів загальної освіти language: ukraine abstract: У статті розглядаються основні компоненти професійно-психологічної готовності педагогів до впровадження інклюзивного навчання: технологічний, інформаційний та аксіологічний. Окреслено складові основних компонентів готовності, актуалізація яких особливо важлива на початкових етапах впровадження інклюзивної освіти в освітнє середовище creators_name: Вознюк, О. В. creators_name: Вознюк, О. М. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: RA divisions: sch_met full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітньої реформи: зб. наукових праць учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Коломия, 30 листопада 2018 р.) publisher: Івано-Франківськ: НАІР pagerange: 101-108 refereed: TRUE referencetext: 1. Грозная Н.С. Включающее образование. История и зарубежный опыт // Вопросы образования. – 2006. – № 2. – С. 89‐104. 2. Даніельс Е., Стаффорд К. Залучення дітей з особливими потребами до загальноосвітніх класів. – Львів: Т-во «Надія», 2000. – 255 с. 3. Діти з особливими потребами у загальноосвітньому просторі: початкова ланка / За ред. В. І. Бондаря, В. В. Засенка. – К., 2004. – 152 с. 4. Зимняя И. А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования // Высшее образование сегодня. – 2003. – № 5. – С. 34‐42. 5. Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі: практичний посібник. / Інклюзивна освіта. Посібник для батьків: посібник / Укладачем матеріалу є неурядова організація «Проживання в громаді» (м. Манітоба, Канада). – К:Паливода А.В., 2012 – 120 с. 6. Ервін Е., Кугельмас Д. Підготовка вчителів і вихователів до роботи в інклюзивних класах та групах / Е. Ервін, Д. Кугельмас. – К: Всеукраїнський фонд «Крок за кроком», 2000. – 203 с. 7. Колупаєва А. А. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання : наук.-метод. посіб. / А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук ; МОН України, НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. – К. : АТОПОЛ, 2011. – 274 с. 8. Саламанская декларация о принципах, политике и практической деятельности в сфере образования лиц с особыми потребностями Режим доступу: http://www.fl-life.com.ua/inclusion/?page_id=870 (дата звернення 03.10.2017). citation: Вознюк, О. В., Вознюк, О. М. (2018) Основні аспекти професійно-психологічної готовності педагога до праці в інклюзивному середовищі закладів загальної освіти. Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітньої реформи: зб. наукових праць учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Коломия, 30 листопада 2018 р.). с. 101-108. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27834/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%8223_2018_%D0%93%D0%9E%D0%A2%D0%9E%D0%92%D0%9D%D0%86%D0%A1%D0%A2%D0%AC%20%D0%9F%D0%95%D0%94%D0%90%D0%93%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%98%D0%A5%20%D0%9F%D0%A0%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%92%D0%9D%D0%98%D0%9A%D0%86%D0%92.pdf