eprintid: 27838 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/78/38 datestamp: 2018-12-13 10:04:17 lastmod: 2018-12-13 10:04:17 status_changed: 2018-12-13 10:04:17 type: article metadata_visibility: show title: Новий підхід до формування професійних компетентностей у майбутніх фахівців language: ukraine abstract: Аналіз наукових джерел дозволяє дійти висновку, що компетентність як інтегральна якість фахівця, має пов'язуватися не тільки із специфічним обсягом знань, умінь та навичок, але й із здатністю прийняття адекватних рішень та застосування знань у нових галузях науки та техніки (мобільність знань), де засвоєні знання можуть виявитись застарілими, що виявляє потребу в універсалізації і модифікації знань, формування здатності використовувати ці знання в умовах швидкої зміни в галузі сучасних технологій. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Конкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] publisher: Чернігів. нац. технол. ун-т. pagerange: 343-345 refereed: TRUE official_url: https://www.stu.cn.ua referencetext: 1.Вознюк О.В. (2005) Проблема компетентності педагога / О. В. Вознюк // Особистісні освітні потреби в системі післядипломної педагогічної освіти : наук.-метод. зб. / за ред. М. М. Заброцького. Житомир; К. : ЖОІППО. С. 58-63. 2.Вознюк О.В., Дубасенюк О.А. (2011) Новітня концепція оцінювання якості вищої освіти // Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. С. 363-370. 3.Вознюк О.В. (2011) Компетентність фахівця у світлі системно-фрактального підходу // Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. С. 371-385. 4.Тарнопольський О.Б. (2001) Питання впроваждення нейро-лінгвістичного програмування у викладанні іноземних мов // Педагогіка і психологія. 2001. № 1 (30). С. 43–49. 5. Тихомиров О. К. (1984) Психология мышления. М.: Изд. МГУ. 272 с. 6.Трансформация личности: нейролингвистическое программирование /Анализ и комментарии О. Ксендзюк (1995). Одесса: Хаджибей. 352 с. 7.Франкл В. (1990) Человек в поисках смысла. М. : Прогресс. 368 с. citation: Вознюк, О. В. (2018) Новий підхід до формування професійних компетентностей у майбутніх фахівців. Конкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс]. с. 343-345. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27838/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf