eprintid: 27842 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1335 dir: disk0/00/02/78/42 datestamp: 2018-12-18 15:29:04 lastmod: 2018-12-18 15:29:04 status_changed: 2018-12-18 15:29:04 type: article metadata_visibility: show title: Корекційно-розвивальна робота практичного психолога як форма психологічної допомоги у подоланні тривожності підлітків language: ukraine abstract: У статті розглядається проблема виникнення тривожності у підлітків, яка виникає під впливом хвилюю- чих ситуацій, пов’язаних із самовизначенням, міжособистісною взаємодією, розвитком образу «Я». Відмі- чається, що окрім позитивної, мобілізуючої функції, тривожність має деструктивний вплив на особистість, що може виражатися в широкому діапазоні проявів: від зниження рівня самоставлення до абсолютної невпевненості у власних здібностях. Саме тому важливо сприяти усвідомленню учнями факторів, які провокують виникнення підвищеного рівня тривожності та засвоєнню ефективних прийомів її зниження. Досягнення поставлених завдань можливе за допомогою включення підлітків до корекційно-розвивальної програми. Завданнями програми є підвищення впевненості у собі та розвиток самоповаги, а також виро- блення навичок оптимальної взаємодії з оточуючими у ситуаціях, які викликають тривожність. keywords: тривожність, корекційно-розвивальна програма, психологічна допомога, самоповага, міжособистісна взаємодія creators_name: Загурська, І. С. creators_name: Шевчук, О. П. creators_id: izagurska55@gmail.com ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2018-04 date_type: published publication: Молодий вчений number: 4 publisher: Видавничий дім «Гельветика» pagerange: 642-645 refereed: TRUE issn: 2304-5809 citation: Загурська, І. С., Шевчук, О. П. (2018) Корекційно-розвивальна робота практичного психолога як форма психологічної допомоги у подоланні тривожності підлітків. Молодий вчений (4). с. 642-645. ISSN 2304-5809 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27842/1/%D0%97%D0%B0%D0%B3%D1%83%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%86.%D0%A1.%2C%20%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9E.%D0%9F..pdf