eprintid: 27866 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 1079 dir: disk0/00/02/78/66 datestamp: 2018-12-22 11:12:59 lastmod: 2018-12-22 11:12:59 status_changed: 2018-12-22 11:12:59 type: article metadata_visibility: show title: Формування наукових понять із біології в учнів класів біологічного профілю language: ukraine abstract: Підготовка учнів до навчання у вищих навчальних закладах біологічного профілю здійснюється у спеціалізованих школах, гімназіях, ліцеях. Профільні класи є ефективною формою довузівської підготовки, яка дозволяє вирішити проблему професійної орієнтації учнів. Необхідним компонентом підготовки майбутніх фахівців природничого напряму є біологічна освіта, спрямована на пізнання молодою людиною оточуючого світу і місця в ньому, вироблення життєвих орієнтирів і навичок безпечних умов існування людського співтовариства, розвиток екологічної культури. keywords: біологічний профіль, профільні класи, етапи, пізнання. creators_name: Павлюченко, О. В. creators_name: Шевчук, О. Ф. creators_name: Шевчук, В. О. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1603 divisions: sch_zoo full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць publisher: Житомир: Вид-во «О. О. Євенок» pagerange: 35-37 refereed: TRUE referencetext: 1. Лакоза Н. В. Формування наукових понять з природничих дисциплін – проблема неперервної освіти // Проблеми сучасного мистецтва і культури: Зб. наук. праць: – Х.: “Каравела”, 2000. – С. 86-92. 2. Неведомська Є. О. Як допомогти учням оволодіти біологічними термінами // Біологія і хімія в школі. – 1997. – № 2. – С. 34–37. 3. Неведомська Є.О. Робота з біологічними термінами та поняттями для учнів 8-го класу. – К.: Фенікс, 1999. – 136 с. 4. Неведомская Е. А. Роль учебников и пособий по биологии для учащихся 6-9 классов в процессе формирования биологических понятий // Проблемы модернизации школьных учебников биологии. Сборник материалов Международной научно-практической конференции 1-3 февраля 2005 г. – М.: МГОУ, 2005. – С. 184-186. 5. Усова А. В. Психолого-дидактические основы формирования у учащихся научных понятий: Пособие по спецкурсу. – Челябинск, 1988. – 90 с. 6. Цуруль О. Формування біологічних понять в умовах групового навчання школярів // Біологія і хімія в школі. – 2001. - № 1. – С. 47–50. citation: Павлюченко, О. В., Шевчук, О. Ф., Шевчук, В. О. (2018) Формування наукових понять із біології в учнів класів біологічного профілю. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. с. 35-37. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27866/1/%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%8E%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9E.%D0%92._%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9E.%D0%A4._%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%92.%D0%9E._35-37.pdf