eprintid: 27926 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 6051 dir: disk0/00/02/79/26 datestamp: 2019-01-17 15:34:39 lastmod: 2019-01-17 15:34:39 status_changed: 2019-01-17 15:34:39 type: article metadata_visibility: show title: Професійне самовизначення старшокласників, які знаходяться у складних життєвих обставинах: діагностична та коррекційно-розвивальна робота language: ukraine abstract: У статті розкрито результати психодіагностичного дослідження особливостей професійного самовизначення старшокласників, які знаходяться у складних життєвих обставинах і виховуються в інтернаті. Проаналізовано зміни у професійних планах, професійній готовності, професійній спрямованості та стратегіях вибору професії вихованців інтернату в результаті проведення корекційно-розвивальної програми. keywords: професійне самовизначення, старшокласники, які знаходяться у складних життєвих обставинах (СЖО), професійні плани, професійна готовність, професійна спрямованість, мотивація вибору професії creators_name: Пирог, Г. В. creators_name: Коробко, Д. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки volume: 2 number: 2 publisher: Вид-во «Гельветика» pagerange: 66-71 refereed: TRUE issn: 2312-3206 citation: Пирог, Г. В., Коробко, Д. (2018) Професійне самовизначення старшокласників, які знаходяться у складних життєвих обставинах: діагностична та коррекційно-розвивальна робота. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки, 2 (2). с. 66-71. ISSN 2312-3206 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27926/1/Pyroh_Herson.pdf