%0 Report %9 Інший %A Музика, О. Л. %C Житомир %D 2008 %F zu2:2793 %I соціально-психологічний факультет, ЖДУ %T Програма ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості «Три кроки». %U http://eprints.zu.edu.ua/2793/ %X Програма розрахована на співпрацю між науковцями і педагогами-практиками, в результаті якої кожен педагог-учасник експерименту отримає право на власну модифікацію програми «Три кроки» із врахуванням вимог і особливостей конкретної педагогічної ситуації. Коротко про зміст програми. Перший крок – створення ситуації успіху для всіх учасників навчально-виховного процесу; ІІ крок – створення ситуації поцінування досягнень, результатів та вмінь; ІІІ крок – накопичення досвіду успішних діяльностей.