%0 Journal Article %@ 2312-3206 %A Шугаєв, А. В. %D 2016 %F zu2:27943 %I Вид-во «Гельветика» %J Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія перекладознавство та міжкультурна комунікація %K дискурсивна стратегія, дискурсивна тактика, імідж, вербальний засіб, комунікація. %P 107-112 %T Дискурсивні стратегії і тактики у конструюванні позитивного іміджу ООН %U http://eprints.zu.edu.ua/27943/ %V 6 %X Стаття присвячена дослідженню понять "дискурсивна стратегія" і "дискурсивна тактика" з позиції різних підходів наявних у сучасній лінгвістиці. У статті зазначається, що дискурсивні стратегії (самопрезентація) і тактики (здобування прихильності, самопросування) слугують засобами формування позитивного іміджу ООН в англомовному медіа-дискурсі. Проаналізована і систематизована теоретична база є підґрунтям розробки класифікації дискурсивних стратегій і тактик, які є основою конструювання позитивного іміджу міжнародної організації ООН в інформативних статтях мас-медіа.