eprintid: 27943 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 7802 dir: disk0/00/02/79/43 datestamp: 2019-01-22 15:00:50 lastmod: 2019-01-22 15:00:50 status_changed: 2019-01-22 15:00:50 type: article metadata_visibility: show title: Дискурсивні стратегії і тактики у конструюванні позитивного іміджу ООН language: english abstract: Стаття присвячена дослідженню понять "дискурсивна стратегія" і "дискурсивна тактика" з позиції різних підходів наявних у сучасній лінгвістиці. У статті зазначається, що дискурсивні стратегії (самопрезентація) і тактики (здобування прихильності, самопросування) слугують засобами формування позитивного іміджу ООН в англомовному медіа-дискурсі. Проаналізована і систематизована теоретична база є підґрунтям розробки класифікації дискурсивних стратегій і тактик, які є основою конструювання позитивного іміджу міжнародної організації ООН в інформативних статтях мас-медіа. keywords: дискурсивна стратегія, дискурсивна тактика, імідж, вербальний засіб, комунікація. interacttype: expositive learntype: narrativetext semdensity: high creators_name: Шугаєв, А. В. ispublished: pub subjects: PE divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2016 publication: Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія перекладознавство та міжкультурна комунікація volume: 6 publisher: Вид-во «Гельветика» pagerange: 107-112 refereed: TRUE issn: 2312-3206 citation: Шугаєв, А. В. (2016) Дискурсивні стратегії і тактики у конструюванні позитивного іміджу ООН. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія перекладознавство та міжкультурна комунікація, 6. с. 107-112. ISSN 2312-3206 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27943/1/%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D1%80_%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD_%20%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8%D0%B2%D0%BD_%20%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%80%D0%B8.pdf