relation: http://eprints.zu.edu.ua/27976/ title: Педагогика «нулевых состояний» и осознанных сновидений creator: Вознюк, О. В. subject: B Філософія (Загальне) subject: BF Психологія subject: L Освіта (Загальне) description: Окреслюються теоретичні і практичні аспекти нового освітнього напряму, втіленого в педагогіці "нульових станів" і усвідомлених сновидінь, яка використовує проміжно-нейтральні "нульові" стани, що виявляються в творчості і медитації, які виступають як метою освітнього процесу, так і його найбільш ефективною формою. "Нульові" стани досягаються трьома способами: 1) за допомогою переходу станів організму один у одного в процесі його руху і розвитку, коли генерується проміжна гранична нейтральна фаза між ними; 2) завдяки поєднанню протилежних станів людини (страху і гніву, любові і ненависті та ін.), які в результаті цього взаимозгашающиеся, нейтралізують один одного, формуючи нейтральну "нульову" сутність; 3) в результаті будь-якої зміни організмів і середовищ, що реалізується як хвиля, структура якої універсальна і фіксує як точки максимуму і мінімуму, так і нулі функції – нейтральні фази розгортання хвильового процесу. publisher: Академия Тринитаризма date: 2019 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/27976/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D0%BD%D1%83%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D1%8B%D1%85%20%D1%81%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%90%D0%A2.pdf identifier: Вознюк, О. В. (2019) Педагогика «нулевых состояний» и осознанных сновидений. «Академия Тринитаризма» (77-656). ISSN 2618-9968 language: russian