relation: http://eprints.zu.edu.ua/27985/ title: Олімпійська символіка: візуальні засоби впливу creator: Білюк, І. Л. subject: P Філологія. Лінгвістика subject: PE Англійська мова description: Стаття присвячена дослідженню візуальних елементів передачі інформації, що вживаються з метою реклами Олімпійських ігор. Наводяться приклади логотипів Олімпіад (2000–2020 рр.), створених з метою популяризації іміджу спортивних змагань у сучасному комунікативному просторі, а також для привернення уваги цільової аудиторії та акцентування важливої інформації. Вивчений експліцитний і імпліцитний зв'язок між вербальними і візуальними елементами. Проаналізовано доцільність використання візуальних елементів, що характеризують об’єкт рекламування. publisher: Вид-во НаУОА date: 2017 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/27985/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F%20%D0%9E%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B3%202017.pdf identifier: Білюк, І. Л. (2017) Олімпійська символіка: візуальні засоби впливу. Наукові записки Острозької академії. Серія «Філологічна– Острог (67). с. 45-51. language: ukraine