%0 Journal Article %A Білюк, І. Л. %D 2017 %F zu2:27985 %I Вид-во НаУОА %J Наукові записки Острозької академії. Серія «Філологічна– Острог %K логотип, вербальний елемент, візуальний елемент. %N 67 %P 45-51 %T Олімпійська символіка: візуальні засоби впливу %U http://eprints.zu.edu.ua/27985/ %X Стаття присвячена дослідженню візуальних елементів передачі інформації, що вживаються з метою реклами Олімпійських ігор. Наводяться приклади логотипів Олімпіад (2000–2020 рр.), створених з метою популяризації іміджу спортивних змагань у сучасному комунікативному просторі, а також для привернення уваги цільової аудиторії та акцентування важливої інформації. Вивчений експліцитний і імпліцитний зв'язок між вербальними і візуальними елементами. Проаналізовано доцільність використання візуальних елементів, що характеризують об’єкт рекламування.