eprintid: 27985 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 7115 dir: disk0/00/02/79/85 datestamp: 2019-01-28 12:47:30 lastmod: 2019-01-28 12:47:30 status_changed: 2019-01-28 12:47:30 type: article metadata_visibility: show title: Олімпійська символіка: візуальні засоби впливу language: ukraine abstract: Стаття присвячена дослідженню візуальних елементів передачі інформації, що вживаються з метою реклами Олімпійських ігор. Наводяться приклади логотипів Олімпіад (2000–2020 рр.), створених з метою популяризації іміджу спортивних змагань у сучасному комунікативному просторі, а також для привернення уваги цільової аудиторії та акцентування важливої інформації. Вивчений експліцитний і імпліцитний зв'язок між вербальними і візуальними елементами. Проаналізовано доцільність використання візуальних елементів, що характеризують об’єкт рекламування. keywords: логотип, вербальний елемент, візуальний елемент. creators_name: Білюк, І. Л. creators_id: innabilyuk@gmail.com ispublished: pub subjects: P1 subjects: PE divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2017 publication: Наукові записки Острозької академії. Серія «Філологічна– Острог number: 67 publisher: Вид-во НаУОА pagerange: 45-51 refereed: TRUE citation: Білюк, І. Л. (2017) Олімпійська символіка: візуальні засоби впливу. Наукові записки Острозької академії. Серія «Філологічна– Острог (67). с. 45-51. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27985/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F%20%D0%9E%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B3%202017.pdf