relation: http://eprints.zu.edu.ua/28015/ title: Стилістичні особливості англомовного рекламного тексту creator: Войналович, Л. П. subject: PE Англійська мова description: Стаття присвячена дослідженню стилістичних особливостей реклами на матеріалі сучасних англомовних текстів. З’ясовано, що в англомовному рекламному тексті використовуються різноманітні засоби та прийоми задля створення певних стилістичних ефектів метою яких є спонукати потенційного покупця до придбання відповідного рекламованого товару та стимулювати збут продукції. publisher: Херсон date: 2018 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/28015/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%92%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87%20%D0%9B%20%D0%9F%20%20%D0%A5%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%BD%202018.pdf identifier: Войналович, Л. П. (2018) Стилістичні особливості англомовного рекламного тексту. Науковий вісник Херсонського державного университету. Серія «Лінгвістика» (34). с. 95-97. language: ukraine