%0 Journal Article %A Войналович, Л. П. %D 2018 %F zu2:28015 %I Херсон %J Науковий вісник Херсонського державного университету. Серія «Лінгвістика» %K реклама, стилістичні особливості, рекламний дискурс, стилістичні засоби і прийоми, фігури заміщення, фігури суміщення. %N 34 %P 95-97 %T Стилістичні особливості англомовного рекламного тексту %U http://eprints.zu.edu.ua/28015/ %X Стаття присвячена дослідженню стилістичних особливостей реклами на матеріалі сучасних англомовних текстів. З’ясовано, що в англомовному рекламному тексті використовуються різноманітні засоби та прийоми задля створення певних стилістичних ефектів метою яких є спонукати потенційного покупця до придбання відповідного рекламованого товару та стимулювати збут продукції.