eprintid: 28015 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 7115 dir: disk0/00/02/80/15 datestamp: 2019-01-28 13:06:51 lastmod: 2019-01-28 13:06:51 status_changed: 2019-01-28 13:06:51 type: article metadata_visibility: show title: Стилістичні особливості англомовного рекламного тексту language: ukraine abstract: Стаття присвячена дослідженню стилістичних особливостей реклами на матеріалі сучасних англомовних текстів. З’ясовано, що в англомовному рекламному тексті використовуються різноманітні засоби та прийоми задля створення певних стилістичних ефектів метою яких є спонукати потенційного покупця до придбання відповідного рекламованого товару та стимулювати збут продукції. keywords: реклама, стилістичні особливості, рекламний дискурс, стилістичні засоби і прийоми, фігури заміщення, фігури суміщення. creators_name: Войналович, Л. П. creators_id: lovich10@ukr.net ispublished: pub subjects: PE divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Науковий вісник Херсонського державного университету. Серія «Лінгвістика» number: 34 publisher: Херсон pagerange: 95-97 refereed: TRUE citation: Войналович, Л. П. (2018) Стилістичні особливості англомовного рекламного тексту. Науковий вісник Херсонського державного университету. Серія «Лінгвістика» (34). с. 95-97. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28015/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%92%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87%20%D0%9B%20%D0%9F%20%20%D0%A5%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%BD%202018.pdf