%0 Journal Article %A Григор'єва, Т. Ю. %D 2017 %F zu2:28019 %I Херсон %J Збірник наукових праць «Педагогічні науки» %K інтегрований підхід, фонологічна компетенція, комунікативний метод, фонетичні навички. %N 76 %P 17-22 %T Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу %U http://eprints.zu.edu.ua/28019/ %V 3 %X У статті розглянуто особливості формування фонологічної компетенції студентів мовного вузу під час вступно-корективного курсу із застосуванням інтегрованого підходу. Виокремлено основні фонетичні знання і навички, якими повинен оволодіти студент під час курсу, і методичні принципи, які забезпечують інтеграцію завдань з іноземної мови. Визначено характерні труднощі при формуванні фонологічної компетенції. З метою підвищення якості і рівня сформованості даного виду компетенції запропоновано алгоритм опрацювання фонетичного матеріалу.