eprintid: 28019 rev_number: 23 eprint_status: archive userid: 7115 dir: disk0/00/02/80/19 datestamp: 2019-01-29 15:22:15 lastmod: 2019-01-29 15:22:15 status_changed: 2019-01-29 15:22:15 type: article metadata_visibility: show title: Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу language: ukraine abstract: У статті розглянуто особливості формування фонологічної компетенції студентів мовного вузу під час вступно-корективного курсу із застосуванням інтегрованого підходу. Виокремлено основні фонетичні знання і навички, якими повинен оволодіти студент під час курсу, і методичні принципи, які забезпечують інтеграцію завдань з іноземної мови. Визначено характерні труднощі при формуванні фонологічної компетенції. З метою підвищення якості і рівня сформованості даного виду компетенції запропоновано алгоритм опрацювання фонетичного матеріалу. keywords: інтегрований підхід, фонологічна компетенція, комунікативний метод, фонетичні навички. creators_name: Григор'єва, Т. Ю. creators_id: tanya2marshal@gmail.com ispublished: pub subjects: P1 subjects: PE divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Збірник наукових праць «Педагогічні науки» volume: 3 number: 76 publisher: Херсон pagerange: 17-22 refereed: TRUE citation: Григор'єва, Т. Ю. (2017) Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 3 (76). с. 17-22. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28019/1/%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80.%20%D0%B1%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BA%D0%B0%20%20%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%94%D0%B2%D0%B02017-converted.pdf