eprintid: 28023 rev_number: 25 eprint_status: archive userid: 7115 dir: disk0/00/02/80/23 datestamp: 2019-01-29 13:30:59 lastmod: 2021-02-01 21:42:19 status_changed: 2021-02-01 21:42:19 type: article metadata_visibility: show title: Перекладацькі стратегії як елемент формування творчого профілю майбутнього перекладача language: ukraine abstract: У статті увагу зосереджено на взаємозв’язок перекладацьких стратегій з творчим профілем майбутнього перекладача. У роботі обґрунтовано психологічні особливості креативної природи перекладу. У дослідженні емпірично підтверджено твердження про кореляцію особистісних рис майбутнього перекладача з застосуванням перекладацьких стратегій. Виділено групи досліджуваних із переважанням комбінаторних стратегій, із домінуванням стратегій аналогізування та з переважанням реконструктивних технік. Результати емпіричного дослідження із застосуванням трьох факторів Кетела засвідчили міцні кореляційні зв’язки між особистісними рисами перекладачів та ступенем індивідуальної креативності. keywords: перекладацькі стратегії, творчий профіль, особистісні риси, перекладацькі трансформації, індивідуальна креативність. creators_name: Дячук, Н. В. creators_id: natadiachuk@gmail.com ispublished: pub subjects: P1 subjects: PE divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : збірник наукових праць. number: 66 publisher: Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія» pagerange: 34-36 refereed: TRUE citation: Дячук, Н. В. (2017) Перекладацькі стратегії як елемент формування творчого профілю майбутнього перекладача. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : збірник наукових праць. (66). с. 34-36. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28023/1/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%86%D1%8C%D0%BA%D1%96%20%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%97%20%D1%8F%D0%BA%20%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8E%20%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%87%D0%B0.pdf