%0 Journal Article %@ 2071-5285 %A Жуковська, М. О. %A Жуковський, Є. І. %A Айунц, В. І. %D 2018 %F zu2:28145 %I Житомир: Видавець О. О. Євенок %J Фізична культура, спорт та здоров'я нації %K вищий навчальний заклад, студенти, степ-аеробіка, пілатес, фізичні якості %N 6 %P 54-60 %T Вплив комплексних занять з оздоровчої аеробіки на вдосконалення фізичної підготовленості студенток вищих освітніх закладів %U http://eprints.zu.edu.ua/28145/ %X Актуальність теми дослідження. У статті обґрунтовано доцільність модернізації фізичного виховання шляхом інноваційних підходів та впровадження оздоровчих технологій у навчально-виховний процес. Орієнтуючись на дослідження проблеми, на основі індивідуального підходу та науково-методичної літератури виявлено оптимальні форми організації занять, які максимально відповідають інтересам та потребам студентів. Проаналізовано комплексні заняття з оздоровчої аеробіки на прикладі степ-аеробіки та вправ за системою пілатес. Досліджено позитивний вплив занять з оздоровчої аеробіки на фізичну підготовленість студенток вищих навчальних закладів. Мета дослідження – розробити та впровадити в навчально-виховний процес комплексні заняття з оздоровчої аеробіки, що включають у свою структуру степ-аеробіку і пілатес. У процесі дослідження використовувались наступні методи: теоретичний аналіз й узагальнення наукової літератури, педагогічне спостереження, анкетування, методи математичної статистики. Результати роботи та ключові висновки. Педагогічний експеримент тривав 8 місяців. Для студенток контрольної групи заняття проводились за традиційною програмою з фізичного виховання, а для студенток експериментальної групи – за авторською методикою з використанням комплексних занять оздоровчими видами аеробіки. Комплексне заняття з оздоровчої аеробіки поділялось на три частини: підготовчу (тривалістю 20 хв.), основну (55 хв.: степ-частина – 30 хв., пілатес – 25 хв.) і заключну (тривалістю – 10 хв.). Результат впровадження комплексних занять з оздоровчої аеробіки свідчить про позитивний вплив експериментальної методики на підвищення рівня фізичної підготовленості студенток.