%0 Journal Article %@ 2071-5285 %A Савлюк, С. П. %A Слюсарчук, В. В. %A Слюсарчук, В. С. %D 2018 %F zu2:28150 %I Житомир: Видавець О. О. Євенок %J Фізична культура, спорт та здоров'я нації %K фізичний, стан, діти, молодший, шкільний, вік, фізичний, виховання %N 6 %P 85-91 %T Фізичний стан дітей молодшого шкільного віку на сучасному етапі реалізації фізичного виховання %U http://eprints.zu.edu.ua/28150/ %X Актуальність дослідження. На сучасному етапі розвитку теорії фізичного виховання дітей шкільного віку покращення їхнього фізичного стану є пріоритетним напрямом діяльності педагогічного колективу загальноосвітнього навчального закладу. Необхідність зазначеного для дітей молодшого шкільного віку значною мірою зумовлена незадовільним станом їх фізичного здоров’я. Важливим соціальним чинником, який визначає досягнення необхідного фізичного стану дітей, є фізичне виховання, а його зміст повинен ураховувати чинники, які визначають такий результат. У статті охарактеризовано складові фізичного стану дітей молодшого шкільного віку у процесі фізичного виховання. Мета дослідження – охарактеризувати складові фізичного стану дітей молодшого шкільного віку у процесі фізичного виховання. Завдання дослідження: проаналізувати значення показників, що характеризують складові фізичного стану дітей молодшого шкільного віку. Методи дослідження: загально-наукові – аналіз, порівняння, узагальнення літературних джерел з піднятої проблеми, досвід провідних фахівців галузі. Результати роботи. Фізичний стан дитини є комплексною характеристикою, – кожен його складник (стан здоров’я, тип конституції, функціональні можливості організму, фізична працездатність, фізична підготовленість) визначається групою показників, що необхідно враховувати при оцінюванні, передусім формувати батарею тестів і функціональних проб, реалізуючи положення теорії тестів про їх мінімальну кількість при максимально повному вивченні всіх складників. Висновки: аналіз фахової літератури та досвід фахівців свідчить: покращення фізичного стану дітей як результат цілеспрямованого впливу на системи організму засобами фізичного виховання визначається комплексом біологічних, соціальних і особистісних чинників, а їх обов’язкове врахування є однією із визначальних умов досягнення необхідного результату.