%0 Journal Article %@ 2071-5285 %A Собко, І. М. %A Улаєва, Л. О. %D 2018 %F zu2:28171 %I Житомир: Видавець О. О. Євенок %J Фізична культура, спорт та здоров'я нації %K група реабілітації, нетрадиційні види спорту, рухові якості, функціональні проби %N 6 %P 224-231 %T Использование нетрадиционных видов спорта для студентов, занимающихся в группе реабилитации %U http://eprints.zu.edu.ua/28171/ %X Актуальність теми дослідження. Пошук шляхів підвищення ефективності навчання фізичного виховання і формування у студентів з ослабленим здоров’ям стійкої потреби у руховій активності. Метою роботи є експериментальне обґрунтування використання нестандартних видів спорту під час занять фізичним вихованням зі студентами групи фізичної реабілітації. Матеріал і методи. У дослідженні взяло участь 90 студентів Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця, вік 18–20 років. Всі студенти брали участь у антропометричних вимірах, вимірах функціональних можливостей і тестах на прояв фізичних якостей, використовуваних для групи фізичної реабілітації. Використовувався аналіз і узагальнення даних науково-методичної літератури, методи математичної статистики. Результати. Виявлено низький рівень розвитку рухових якостей і функціональних здібностей студентів групи фізичної реабілітації. Встановлено, що за антропометричними показниками студентів контрольної та експериментальної групи достовірних відмінностей не виявлено. Розроблено та впроваджено в практику навчальну програму із застосуванням елементів нетрадиційних видів спорту для студентів групи фізичної реабілітації. Отримані дані свідчать про доцільність застосування нетрадиційних засобів підвищення рівня фізичної та функціональної підготовленості. Висновки. Дослідження підтвердило, що використання нетрадиційних видів спорту в навчально-виховному процесі студентів групи фізичної реабілітації позитивно впливає на динаміку розвитку рухових якостей. Запропоноване в роботі застосування елементів стрітболу та петанку на відкритих майданчиках в осінньо-весняний період достовірно підвищує функціональні можливості студентів групи фізичної реабілітації.