eprintid: 28321 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 299 dir: disk0/00/02/83/21 datestamp: 2019-02-12 14:34:01 lastmod: 2019-02-12 14:34:01 status_changed: 2019-02-12 14:34:01 type: article metadata_visibility: show title: Конструювання картини світу у соціальних мережах language: ukraine abstract: У статті проводиться аналіз досліджень, які розкривають проблему соціалізації особистості у віртуальному соціальному середовищі. Аналізуються результати проведених нами досліджень, описуються особливості міжособистісної інформаційної взаємодії у соціальних мережах та формування уявлень про оточуюче середовище. Картина світу особистості у віртуальному інформаційному середовищі є результатом обміну інформацією між багатьма суб’єктами. Соціальні мережі полегшили процес соціальної комунікації за рахунок створення єдиного соціокультурного простору для здійснення взаємодії. Функціонування особистості відбувається у глобальному соціальному контексті де уявлення про світ формується, у більшості випадків, на основі ставлення до нього інших осіб. keywords: соціальна віртуалізація, інформаційне суспільство, соціальні мережі, інформаційна діяльність creators_name: Кириченко, В. В. creators_id: viklive@yandex.ru ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2018 publication: Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки volume: 1 number: 5 publisher: Вид-во «Гельветика» pagerange: 177-181 refereed: TRUE issn: 2312-3206 citation: Кириченко, В. В. (2018) Конструювання картини світу у соціальних мережах. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки, 1 (5). с. 177-181. ISSN 2312-3206 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28321/1/%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92.%D0%92.%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%20%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83%20%D1%83%20%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%B0%D1%85.pdf