%0 Journal Article %A Баранівська, О. О. %A Власенко, Р. П. %A Сорочинська, О. А. %D 2018 %F zu2:28488 %I Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки» %J Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (14–15 грудня 2018 р., м. Одеса). У 2-х частинах. %K проблемне навчання, розвиваюче навчання, метод евристики, метод «мозкового штурму», метод придумування, метод образної картини, метод гіперболізації, метод синектики %P 10-13 %T Технології проблемного і розвиваючого навчання при вивченні біології в основній школі, розвиток креативного мислення %U http://eprints.zu.edu.ua/28488/ %X Сучасна система освіти має на меті сформувати в учня не лише грунтовні та сис-темні знання, котрі він у майбутньому може застосувати, а й вміння мислити, поєд-нувати окремі елементи у цілісну функціонуючу систему, знаходити шляхи розв’язання існуючих проблем. Задля того, щоб сучасна особистість відповідала за-значеній моделі необхідно не тільки знайомити її з фактами, які представлені шкіль-ною програмою, а й застосовувати специфічні методи та прийоми навчання, котрі, в свою чергу допоможуть дитині розвивати вміння здійснювати мислительні операції, а саме: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, та ін.