%0 Journal Article %A Шанскова, Т. І. %D 2018 %F zu2:28525 %I Івано-Франківськ: НАІР %J Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітніх реформ: зб. наукових праць учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Коломия, 30 листопада 2018 р.) %P 23-29 %T Андрагогічні засади професійної підготовки магістрів дошкільної та початкової освіти %U http://eprints.zu.edu.ua/28525/ %X У сучасних умовах дворівнева підготовка педагогічних працівників у системі «бакалавр-магістр» у вищій освіті України сконцентрована на зміні форм, методів, прийомів та засобів навчання на кожному з рівнів. Зазначимо, що підготовка магістрів відрізняється більшою науковою і теоретичною фундаментальністю, рівнем самостійної науково-дослідної та проектної діяльності. Вона розрахована на поглиблення вузькоспеціальних знань і застосування їх у викладацькій або науковій діяльності.