%0 Journal Article %A Яворська, Т. Є. %D 2018 %F zu2:28576 %I Житомир : ФОП Н. М. Левковець %J Науково-педагогічні проблеми фізичної культури /фізична культура і спорт %K Нова українська школа, уроки фізичної культури, рухливі ігри %P 200-204 %T Використання рухливих ігор на уроках фізичної культури в контексті становлення Нової української школи %U http://eprints.zu.edu.ua/28576/ %X Сьогодні формування Нової української школи вимагає нових підходів до проведення уроків фізичної культури, перебудови не тільки процесу фізичного виховання, а й загалом способу життя кожної людини. З огляду на те, що в навчальних закладах учні тривалий час малорухомі й ведуть неактивний спосіб життя, деякі органи й системи життєдіяльності втрачають здатність правильно функціонувати. Дослідження провідних науковців доводять те, що 85% часу школярі проводять у сидячому положенні, що веде до порушення обміну речовин, діяльності серцево-судинної, дихальної систем та опорно-рухового апарату тощо. З раннього дитинства кожна дитина має бути переконана в необхідності ведення здорового способу життя, прагнути бути фізично здоровою та гармонійно розвиненою, а батьки, учителі, вихователі мають піклувалися про фізичний розвиток дітей та всіма методами заохочувати їх до рухів. Чим більше дитина рухається, тим краще росте та розвивається її організм як у фізичному, так і моральному аспекті. Отже, проблема сьогодення – низька рухова активність. У контексті становлення нової української школи все більшої актуальності набирає навчання в русі. Тому вважаємо, що найкращими «ліками» для дітей від рухового «голоду» є рухливі ігри.