eprintid: 28611 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1335 dir: disk0/00/02/86/11 datestamp: 2019-03-22 15:11:43 lastmod: 2019-03-22 15:11:43 status_changed: 2019-03-22 15:11:43 type: article metadata_visibility: show title: Особливості образу військового психолога у свідомості магістрів-психологів language: ukraine abstract: У статті розглядається проблема представлення образу військового психолога у свідомості магістрів-психологів. Образ професіонала є своєрідним еталоном, на який можуть орієнтуватися майбутні фахівці. Часто цей образ формується на основі взаємодії з конкретними людьми, які мають свою професійну біографію, цінності та переконання. Важливо сприяти усвідомленню складових образу психолога, що оптимізуватиме розвиток професійної самосвідомості. Відмічається, що для аналізу образу військового психолога найбільш ефективним є індивідуально-орієнтований підхід до дослідження особистості. Виявлено конфліктну неузгодженість між різними групами моральнісних та діяльнісних конструктів, які складають образ фахівця. Це вказує на суперечності у сприйманні магістрами-психологами професійних якостей та вмінь. Є практична необхідність у ґрунтовному семантичному аналізі структурних характеристик образу військового психолога. keywords: свідомість, професійна самосвідомість, образ військового психолога, моральнісні конструкти, діяльнісні конструкти. creators_name: Загурська, І. С. creators_name: Халімончук, І. П. creators_id: izagurska55@gmail.com ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2019-02 date_type: published publication: Молодий вчений number: 2 publisher: Видавничий дім «Гельветика» pagerange: 520-523 refereed: TRUE issn: 2304-5809 citation: Загурська, І. С., Халімончук, І. П. (2019) Особливості образу військового психолога у свідомості магістрів-психологів. Молодий вчений (2). с. 520-523. ISSN 2304-5809 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28611/1/%D0%97%D0%B0%D0%B3%D1%83%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%A5%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%83%20%D0%B2%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B0%20%D1%83%20%D1%81%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D1%96%D1%81%D1%82%D1%80%D1%96%D0%B2-%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B2.pdf