eprintid: 28612 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/86/12 datestamp: 2019-03-22 17:16:10 lastmod: 2019-03-22 17:16:10 status_changed: 2019-03-22 17:16:10 type: article metadata_visibility: show title: Сучасні пріоритети професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення інтегрованих уроків language: ukraine abstract: Стаття присвячена особливостям проведення інтегрованих уроків у початкових класахвідповідно до Концепції Нової української школи та професійної підготовки майбутніх учителів до цієї діяльності. Сучасний вчитель має бути глибоко обізнаним щодо освітніх вимог держави до початкової освіти загалом та інтегрованого навчання молодших школярів зокрема. Тому професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти до проведення інтегровантх уроків має враховувати соціальне замовлення суспільства щодо підготовки фахівців, базуватися на наукових підходах, сприяти формуванню позитивної мотивації студентів щодо застосування інтегрованих форм навчання у початковій школі, набуттю відповідних знань та вмінь, формувати готовність до цієї діяльності та прагнення до подальшого саморозвитку та самореалізації. creators_name: Шанскова, Т. І. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії. Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта України в контексті інтеграції до світового освітнього простору» volume: 4(82) number: 6 pagerange: 504-514 refereed: TRUE citation: Шанскова, Т. І. (2019) Сучасні пріоритети професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення інтегрованих уроків. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії. Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта України в контексті інтеграції до світового освітнього простору», 4(82) (6). с. 504-514. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28612/1/%D0%B4%D0%BE%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96.pdf