eprintid: 28629 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/02/86/29 datestamp: 2019-03-25 20:11:01 lastmod: 2019-03-25 20:11:01 status_changed: 2019-03-25 20:11:01 type: article metadata_visibility: show title: Психологічні особливості розвитку мовлення у дошкільників –логопатів language: ukraine creators_name: Закревська, А. М. creators_name: Бутузова, Л. П. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Сучасні тенденції і пріорітети компетентісного підходу в підготовці майбутніх фахівців длшкільної та початкової освіти: збірник наково-методичних праць/ за заг. редакцією В.С. Литньова, Н.С. Колесник, Т.В. Завязун publisher: Житомир: "Полісся" pagerange: 52-57 refereed: TRUE referencetext: 1. Артюшков І. В. Аспекти дослідження внутрішнього мовлення / І. В. Артюшков // Філологічні науки – 1997. – № 4. – С. 66–75. 2. Выготский Л. С. Проблемы общей психологи / Л. С. Выготский. – М. : Педагогика, 1982. – 504 с. 3. Эльконин Б. Д. Введение в психологию развития / Б. Д. Эльконин. – М. : Тривола, 1994. – 217 с. 4. Брунер Дж. Онтогенез речевых актов // Психолингвистика : [сб. статей] / [сост. А. М. Шахнарович]. – М. : Прогресс, 1984. – 293 с. 5. Алексеева М. М., Яшина В. И. Речевое развитие дошкольников / М. М. Алексеева, В. И. Яшина. – М. : AcademА, 1998. – 157 с. 6. Арушанова А. Г. Речь и речевое общение детей / А. Г. Арушанова. – М. : Мозаика-синтез, 2002. – 125 с. 7. Логопедия : учебн. для студ. дефектол. фак. пед. вузов / под ред. Л. С. Волковой, С. Н. Шаховской. – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1998. – 680 с. citation: Закревська, А. М., Бутузова, Л. П. (2016) Психологічні особливості розвитку мовлення у дошкільників –логопатів. Сучасні тенденції і пріорітети компетентісного підходу в підготовці майбутніх фахівців длшкільної та початкової освіти: збірник наково-методичних праць/ за заг. редакцією В.С. Литньова, Н.С. Колесник, Т.В. Завязун. с. 52-57. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28629/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf