%0 Journal Article %A Максимова, О. О. %A Ковалюк, Т. А. %D 2018 %F zu2:28642 %I Вінниця: «Твори» %J Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія %K екологічне виховання, екологічна компетентність, природодоцільна поведінка, змістовно-методичне забезпечення, напрями роботи, форми, методи екологічної роботи. %N 56 %P 65-69 %T Змістовно-методичне забезпечення формування екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку %U http://eprints.zu.edu.ua/28642/ %X У статті подається модель формування екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку, основними елементами якої є підходи, якими слід керуватися в цій діяльності, принципи, що оптимізують роботу, напрями діяльності та безпосередній інструментарій вихователя – форми і методи. Репрезентовані в ній механізми формування екологічної компетентності передбачають вплив на когнітивну, мотиваційно-емоційну, ціннісну, поведінкову сфери особистості, який комплексно здійснюється завдяки дотриманню обґрунтованих змістових напрямів та ретельно продуманої методики.