eprintid: 28642 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/86/42 datestamp: 2019-03-27 09:18:45 lastmod: 2019-03-27 09:18:45 status_changed: 2019-03-27 09:18:45 type: article metadata_visibility: show title: Змістовно-методичне забезпечення формування екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку language: ukraine abstract: У статті подається модель формування екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку, основними елементами якої є підходи, якими слід керуватися в цій діяльності, принципи, що оптимізують роботу, напрями діяльності та безпосередній інструментарій вихователя – форми і методи. Репрезентовані в ній механізми формування екологічної компетентності передбачають вплив на когнітивну, мотиваційно-емоційну, ціннісну, поведінкову сфери особистості, який комплексно здійснюється завдяки дотриманню обґрунтованих змістових напрямів та ретельно продуманої методики. keywords: екологічне виховання, екологічна компетентність, природодоцільна поведінка, змістовно-методичне забезпечення, напрями роботи, форми, методи екологічної роботи. creators_name: Максимова, О. О. creators_name: Ковалюк, Т. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія number: 56 publisher: Вінниця: «Твори» pagerange: 65-69 refereed: TRUE referencetext: 1. Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) / Науковий керівник: А.М. Богуш // Вихователь – методист дошкільного закладу. Спецвипуск. – К.: МЦФЕР освіта, 2012. – С. 6-19. 2. Козлова С.А. Теория и методика ознакомления дошкольников с социальной действительностью: Учебное пособие для студ. сред. пед. учеб. Заведений. - М.: Академия, 1998. citation: Максимова, О. О., Ковалюк, Т. А. (2018) Змістовно-методичне забезпечення формування екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія (56). с. 65-69. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28642/1/1.PDF