%0 Journal Article %A Вакалюк, Т. А. %D 2017 %F zu2:28649 %I Херсон : Вид-во ХДУ %J Інформаційні технології в освіті : Збірник наукових праць %K модель, проектування, хмаро орієнтоване навчальне середовище %N 4 (33) %P 39-62 %T Модель процесу реалізації проектування хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики %U http://eprints.zu.edu.ua/28649/ %X У статті представлено модель процесу реалізації проектування хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики, яка складається з семи етапів: аналізу, постановки мети і завдань, формулювання вимог до хмаро орієнтованого навчального середовища, моделювання ХОНС, розробка ХОНС, використання ХОНС у навчальному процесі бакалаврів інформатики та перевірка ефективності. Кожен етап містить підетапи. Етап аналізу розглядається у трьох аспектах: психологічному, педагогічному та технологічному. Формулювання вимог до ХОНС здійснювалось з врахуванням змісту та цілей навчання; з врахуванням досвіду використання ХОНС; з врахуванням особистих якостей та ЗУН студентів. Етап моделювання був поділений на підетапи: розробка структурно-функціональної моделі ХОНС для підготовки бакалаврів інформатики; розробка моделі хмаро орієнтованої системи підтримки навчання; розробка моделі процесів взаємодії у ХОНС. П’ятий етап було теж розділено на такі підетапи: реєстрація домену та налаштування зовнішнього вигляду ХОСПН; визначення дисциплін, передбачених навчальним планом підготовки бакалаврів інформатики; створення власних кабінетів викладачів та студентів; наповнення навчально-методичними та супровідними матеріалами; вибір традиційних та ХО форм, методів, засобів навчання. Перевірка функціонування ХОНС буде здійснюватись у таких напрямках: функціонування ХОНС; результатів навчальної діяльності студентів; формування ІК-компетентності студентів.