eprintid: 28651 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1314 dir: disk0/00/02/86/51 datestamp: 2019-03-28 12:47:19 lastmod: 2019-03-28 12:47:19 status_changed: 2019-03-28 12:47:19 type: article metadata_visibility: show title: Добір масових відкритих он-лайн курсів для використання у підготовці бакалаврів інформатики language: ukraine abstract: У статті представлено аналіз існуючих масових відкритих он-лайн курсів (МВОК), що доцільно використовувати у підготовці бакалаврів інформатики. Розроблено критерії та відповідні показники добору таких МВОК: інформаційно-дидактичний (створення власних курсів, наявний банк курсів, покриття тем різних предметів, покриття тем дисципліни, завдання, курси світових університетів); функціональний (багатомовність, реєстрація користувачів, один обліковий запис – декілька курсів). Наведено результати експертного оцінювання МВОК за розробленими критеріями та показниками. Встановлено, що найбільш зручним інструментарієм серед МВОК у підготовці бакалаврів інформатики за проявом усіх критеріїв є Udemy keywords: масові відкриті он-лайн курси; бакалаври інформатики; підготовка фахівців creators_name: Вакалюк, Т. А. ispublished: pub subjects: LB2300 subjects: QA75 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2018 publication: Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка number: 3 (20) publisher: Мелітополь pagerange: 128-133 refereed: TRUE referencetext: 1. Kaplan Andreas M., Haenlein Michael (2016) Higher education and the digital revolution: About MOOCs, SPOCs, social media, and the Cookie Monster, Business Horizons, Volume 59. 2. Бешелев, С. Д. и Гурвич, Ф.Г. (1980). Математико-статистические методы экспертных оценок М. : Статистика. 3. Вакалюк, Т. А. (2016) Модель хмаро орієнтованої системи підтримки навчання бакалаврів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, № 6 (56), 64-76. Взято з: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1415/1098 4. Вакалюк, Т. А. (2017) Особливості та специфіка підготовки бакалаврів інформатики. Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.], 16, 28-35. 5. Вакалюк, Т. А. (2017) Структурно-функціональна модель хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, № 3 (59), 51-61. Взято з: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1674/1190 6. Спірін, О. М. та Вакалюк, Т.А. (2017) Критерії добору відкритих Web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, № 4 (60), 275-287. Взято з: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1815/1229 citation: Вакалюк, Т. А. (2018) Добір масових відкритих он-лайн курсів для використання у підготовці бакалаврів інформатики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (3 (20)). с. 128-133. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28651/1/%D0%92%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BA_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf