eprintid: 28653 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1314 dir: disk0/00/02/86/53 datestamp: 2019-03-28 12:47:38 lastmod: 2019-03-28 12:47:38 status_changed: 2019-03-28 12:47:38 type: article metadata_visibility: show title: Загальна структура методики застосування ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів language: ukraine creators_name: Концедайло, В. В. creators_name: Вакалюк, Т. А. ispublished: pub subjects: LB2300 subjects: QA75 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2018 publication: Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: Збірник матеріалів наукової конференції publisher: Київ : ІІТЗН НАПН України pagerange: 141-145 refereed: TRUE official_url: http://lib.iitta.gov.ua/711730/?fbclid=IwAR05Qe92MUbK2mRcETlFeOzB_qKqVPVk4rgH0APWqq5dp1NK1YyM772GmDQ referencetext: 1. Mtsweni E. S. Hörne T., van der Poll J. A. Soft Skills for Software Project Team Members. International Journal of Computer Theory and Engineering. №8.2. 2016. 150 р. 2. Julie Yu-Chih Liu. Relationships among interpersonal conflict, requirements uncertainty and software project performance. International Journal of Project Management. № 29.5. 2011. Р. 547-556. 3. Морзе Н. В. Методика навчання інформатики: [у 3 т.] / Н. В. Морзе. – К. : Навчальна книга, 2004. – Ч. 1. Загальна методика навчання інформатики. Навч. посіб. – 256 с. – ISBN 966-7943-29-1. 4. Пышкало A. M. Методическая система обучения геометрии в начальной школе: автор. доклад по монографии «Методика обучения геометрии в начальных классах», представ. на соиск. уч. степени д-ра пед. наук / A. M. Пышкало. – М., 1975. – 39 с. 5. Метод проектів - ефективна технологія навчання [Електронний ресурс]. URL: http://osvita.ua/school/method/technol/1415/ (дата звернення 10.03.18) 6. Daniel Sollie Hansen, David Storjord. Learning through a Game Retrieved: [Electronic Resource]. URL : http://daim.idi.ntnu.no/masteroppgaver/012/12508/masteroppgave.pdf (last access: 12.03.2018). citation: Концедайло, В. В., Вакалюк, Т. А. (2018) Загальна структура методики застосування ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: Збірник матеріалів наукової конференції. с. 141-145. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28653/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE_%D0%92%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BA.pdf