eprintid: 28663 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 1314 dir: disk0/00/02/86/63 datestamp: 2019-03-28 13:08:22 lastmod: 2019-03-28 13:12:08 status_changed: 2019-03-28 13:08:22 type: article metadata_visibility: show title: Хмаро орієнтовані інтелектуальні карти як засіб інформаційно-аналітичної підтримки професійної діяльності викладача language: ukraine abstract: У статті охарактеризовано різні хмарні сервіси для побудови інтелектуальних карт, наведено їх переваги. На прикладах розглянуто можливості використання хмарних сервісів для побудови інтелектуальних карт у роботі викладача ВНЗ: як у навчальній, так і у науково-дослідній. keywords: хмарні сервіси, інтелектуальні карти, ментальні карти, інтелект-карти creators_name: Спірін, О. М. creators_name: Вакалюк, Т. А. creators_id: Oleg.Spirin@gmail.com ispublished: pub subjects: LB2300 subjects: QA75 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2018 publication: Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. number: 1 publisher: Бердянськ : БДПУ pagerange: 227-234 refereed: TRUE referencetext: 1. Використання інтелектуальних карт у плануванні та організації освітнього процесу. Інформаційно-методичний вісник / укладач Клачко Л. М. – Теребовля, 2015. – 16 с. 2. Бьюзен Т. и Б. Супермышление /Пер. с англ. Е. А. Самсонов. – 2-е изд. – Мн.: ООО "Попурри", 2003. – 304 с. 3. Вакалюк Т. А. Використання інтелектуальних карт у підготовці бакалаврів інформатики / Т. А. Вакалюк // Теорія і практика використання інформаційних технологій в навчальному процесі: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 30-31 травня 2017 року м. Київ. Укладач: Твердохліб І.А. – Київ: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2017. – 168 с. – С. 54-55. 4. Спірін O. Використання електронних систем відкритого доступу для інформаційно-аналітичної підтримки педагогічних досліджень / О. Спірін, А. Яцишин, С. Іванова, А. Кільченко, Л. Лупаренко // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2016. – № 5 (55). – С. 136-174. – Режим доступу до журн. : зhttp://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1501 5. Спірін О. Модель інформаційно-аналітичної підтримки педагогічних досліджень на основі електронних систем відкритого доступу. / О. Спірін, А. Яцишин, С. Іванова, А. Кільченко, Л. Лупаренко // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2017. – № 3 (59). – С. 134-154. – Режим доступу до журн. : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1694 citation: Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А. (2018) Хмаро орієнтовані інтелектуальні карти як засіб інформаційно-аналітичної підтримки професійної діяльності викладача. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. (1). с. 227-234. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28663/1/%D0%A1%D0%BF%D1%96%D1%80%D1%96%D0%BD_%D0%92%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BA_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf