<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Критерії добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів"^^ . "У статті наведено критерії та відповідні показники добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Зазначено, що професійні компетентності поділяються на тверді та м'які. Уточнено такі поняття, як \"професійні м'які компетентності\" та \"ігрові стимулятори\". З 14 запропонованих ігрових стимуляторів методом експертного оцінювання визначено 5 найбільш доцільних ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Уточнено, що для експертного оцінювання було залучено 20 фахівців різного профілю, які мають досвід та безпосередньо пов’язані з професійною підготовкою майбутніх інженерів-програмістів. Виділено дидактичний, функціональний та проектувальний критерії добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів, а також показники до кожного з зазначених критеріїв. До дидактичного критерію віднесено: відповідність темам та компетентностям; реалістичність; взаємодія з іншими ролями; можливість аналізу результатів та помилок; адаптивність рівня складності; підтримка різних сценаріїв та методології розробки ПЗ. До функціонального критерію віднесено: зручність інтерфейсу; захоплюючий ігровий процес; безкоштовність; мультиплеєр; гра зі штучним інтелектом; багатомовність. Технологічний критерій включає такі показники: кросплатформність; простота налаштування; сумісність з мобільними пристроями. Наведено порівняльну характеристику відібраних ігрових симуляторів по всіх критеріях та показниках. Визначено, що відповідно до зазначених критеріїв та показників найбільш доцільними, зручними та ефективними ігровими симуляторами для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів за проявом усіх критеріїв є ігрові симулятори SimSE, GameDevTycoon, Software Inc."^^ . "2018" . . "3 (65)" . . "Інформаційні технології і засоби навчання."^^ . . . "20391347" . . . . . . . . . . "Т. А."^^ . "Вакалюк"^^ . "Т. А. Вакалюк"^^ . . "В. В."^^ . "Концедайло"^^ . "В. В. Концедайло"^^ . . . . . . "Критерії добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів (pdf)"^^ . . . "2039-10242-1-PB.pdf"^^ . . . "Критерії добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Критерії добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Критерії добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Критерії добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "Критерії добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів (Інший)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . "HTML Summary of #28664 \n\nКритерії добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів\n\n" . "text/html" . . . "LB2300 Higher Education"@en . "LB2300 Вища освіта"@uk . . . "QA75 Electronic computers. Computer science"@en . "QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика"@uk . . . "QA76 Computer software"@en . "QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення"@uk . .