%0 Thesis %9 Автореферат %A Спірін, О. М. %B кафедра прикладної математики та інформатики %D 2009 %F zu2:2867 %I Житомирський державний університет імені Івана Франка %K Ключові слова: кредитно-модульна система, заліковий кредит, заліковий модуль, індивідуальна траєкторія підготовки, учитель інформатики. Ключевые слова: кредитно-модульная система, зачетный кредит, зачетный модуль, индивидуальная траектория подготовки, учитель информатики. Key words: credit-modular system, final credit, credit module, individual training trajectory, informatics teacher %P 40 %T Теоретичні та методичні основи кредитно-модульної системи навчання майбутніх учителів інформатики %U http://eprints.zu.edu.ua/2867/ %X Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – "Теорія і методика професійної освіти". – Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України. – Київ, 2009. ************** У дисертації досліджено теоретичні основи кредитно-модульної системи навчання та розглянуто: методологічні засади розвитку систем вищої освіти, основні характеристики кредитних систем навчання, психолого-педагогічні передумови організації навчального процесу за кредитними технологіями. Спроектовано кредитно-модульну системи навчання вчителів інформатики та виконано: моделювання, дослідження особливостей її проектування на рівні ВНЗ, проектування механізмів заліку і накопичення кредитів, моделювання ступеневої підготовки. Розроблено основні компоненти методичної системи базової підготовки вчителів інформатики за кредитно-модульною технологією та визначено: мету і зміст підготовки; методичні особливості інтеграції такої технології в навчальний процес; засоби побудови та реалізації індивідуальних траєкторій підготовки. Описано хід проведення педагогічного експерименту