eprintid: 2867 rev_number: 43 eprint_status: archive userid: 69 dir: disk0/00/00/28/67 datestamp: 2009-09-21 10:13:13 lastmod: 2015-08-14 19:27:48 status_changed: 2009-09-21 10:13:13 type: thesis metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Теоретичні та методичні основи кредитно-модульної системи навчання майбутніх учителів інформатики language: ukraine abstract: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – "Теорія і методика професійної освіти". – Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України. – Київ, 2009. ************** У дисертації досліджено теоретичні основи кредитно-модульної системи навчання та розглянуто: методологічні засади розвитку систем вищої освіти, основні характеристики кредитних систем навчання, психолого-педагогічні передумови організації навчального процесу за кредитними технологіями. Спроектовано кредитно-модульну системи навчання вчителів інформатики та виконано: моделювання, дослідження особливостей її проектування на рівні ВНЗ, проектування механізмів заліку і накопичення кредитів, моделювання ступеневої підготовки. Розроблено основні компоненти методичної системи базової підготовки вчителів інформатики за кредитно-модульною технологією та визначено: мету і зміст підготовки; методичні особливості інтеграції такої технології в навчальний процес; засоби побудови та реалізації індивідуальних траєкторій підготовки. Описано хід проведення педагогічного експерименту keywords: Ключові слова: кредитно-модульна система, заліковий кредит, заліковий модуль, індивідуальна траєкторія підготовки, учитель інформатики. Ключевые слова: кредитно-модульная система, зачетный кредит, зачетный модуль, индивидуальная траектория подготовки, учитель информатики. Key words: credit-modular system, final credit, credit module, individual training trajectory, informatics teacher creators_name: Спірін, О. М. creators_id: Oleg.Spirin@gmail.com ispublished: unpub subjects: LB2361 subjects: QA75 subjects: LB2300 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2009-02-16 date_type: published pages: 40 institution: Житомирський державний університет імені Івана Франка department: кафедра прикладної математики та інформатики thesis_type: other citation: Спірін, О. М. (2009) Теоретичні та методичні основи кредитно-модульної системи навчання майбутніх учителів інформатики. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2867/1/Aref_A5_Doctor_Spirin.pdf