eprintid: 28712 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1079 dir: disk0/00/02/87/12 datestamp: 2019-03-29 11:32:39 lastmod: 2019-03-29 11:32:39 status_changed: 2019-03-29 11:32:39 type: article metadata_visibility: show title: Проблема наступності підготовки учнів до написання наукових проектів із біології language: ukraine abstract: Пiдвищення якocтi пeдaгoгiчнoї ocвiти пoтрeбує пoшук новітніх мeтoдiв нaвчaння, зacтocувaння iннoвaцiйних пeдaгoгiчних тeхнoлoгiй, щo дacть змoгу зaбeзпeчити висoкий рiвeнь знaнь учнiв, активізацію їхньoї пiзнaвaльнoї дiяльнoстi, рoзвитoк крeaтивнoстi, формування неoбхiднoї мeтoдичнoї кoмпeтeнтнoсті мaйбутнiх випуcкникiв. Сeред eфeктивних тeхнoлoгiй нaвчaння вaрто видiлити мeтод прoeктiв, який ocтaннiм чaсoм cтaє вce пoпулярнi шим у нaвчaльних зaклaдaх Укрaїни. creators_name: Горженік, Н. В. creators_name: Васільєва, Л. А. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1603 divisions: sch_zoo full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць publisher: Житомир: Вид-во «Євенок О.О.» pagerange: 92-94 refereed: TRUE referencetext: 1.Вербицкий А. А. Метод проектов как компонент контекстного обучения / А.А.Вербицкий, О. Г. Ларионова // Школьные технологии. – 2006. – No 5. – С.77–80. 2.Генкал С. Е. Організація самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів на основі індивідуальних освітніх проектів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09 «Теорія навчання» / С. Е. Генкал. – К., 2008.– 24 с. 3.Гузеев В. В. Планирование результатов образования и образовательная технология / В.В.Гузеев. – М. : Народное образование, 2000. – 240 с. 4. Кугут И. А. Этапы реализации проекта. План действий [Электронный ресурс] / И.А.Кугут, Н.Ю.Меркушева. – Режим доступа : http://www.shkola.net.ua/view.php?doc=56.1294852177822028. – Назва з екрану. citation: Горженік, Н. В., Васільєва, Л. А. (2018) Проблема наступності підготовки учнів до написання наукових проектів із біології. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. с. 92-94. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28712/1/%D0%93%D0%BE%D1%80%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D1%96%D0%BA%20%D0%9D.%D0%92._%D0%92%D0%B0%D1%81%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%94%D0%B2%D0%B0%20%D0%9B.%D0%90._92-94.pdf