%0 Journal Article %A Ляшук, О. В. %A Бонсевич, О. Ю. %A Сорочинська, О. А. %D 2018 %F zu2:28713 %I Житомир: Вид-во «Євенок О.О.» %J Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. %P 149-153 %T Розвиток креативної уяви учнів на уроках біології %U http://eprints.zu.edu.ua/28713/ %X Сучасній людині недостатньо бути ерудованою, вона повинна вміти творчо використовувати набуті знання для вирішення нових проблем. На сьогодні на перший план виходять методи і прийоми навчання, що вимагають активної розумової діяльності школярів, за допомогою яких формуються вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати отриману інформацію, вміння бачити проблеми та шукати шляхи їх вирішення, проводити експеримент та описувати методику його проведе ння. Все це допомагає реалізувати школярам свої здібності у великому інформаційному просторі та уникнути одноманітності в навчанні і максимальною мірою враховувати індивідуальні особливості дітей.