eprintid: 28713 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1079 dir: disk0/00/02/87/13 datestamp: 2019-03-29 11:33:17 lastmod: 2019-03-29 11:33:45 status_changed: 2019-03-29 11:33:17 type: article metadata_visibility: show title: Розвиток креативної уяви учнів на уроках біології language: ukraine abstract: Сучасній людині недостатньо бути ерудованою, вона повинна вміти творчо використовувати набуті знання для вирішення нових проблем. На сьогодні на перший план виходять методи і прийоми навчання, що вимагають активної розумової діяльності школярів, за допомогою яких формуються вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати отриману інформацію, вміння бачити проблеми та шукати шляхи їх вирішення, проводити експеримент та описувати методику його проведе ння. Все це допомагає реалізувати школярам свої здібності у великому інформаційному просторі та уникнути одноманітності в навчанні і максимальною мірою враховувати індивідуальні особливості дітей. creators_name: Ляшук, О. В. creators_name: Бонсевич, О. Ю. creators_name: Сорочинська, О. А. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1603 divisions: sch_zoo full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. publisher: Житомир: Вид-во «Євенок О.О.» pagerange: 149-153 refereed: TRUE referencetext: 1.Асмолов А.Г. Системно-діяльнісний підхід до побудови освітн іх стандартів / А.Г.Асмолов // Практика образования. – 2008. – No 2. 2.Беседина Л.А. Что является технологией в образовании / Л.А. Беседина // Биология в школе. – 2008. -No 8. – С. 24. 3.Вербицкий А.А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход / А.А.Вербицький – Москва, 1991. – 121 с. 4.Викентьев И.Л. Лестница идей: Основы ТРИЗ в примерах и задачах. / И.Л.Викентьев, И.К.Кайков – Новосибирск, 1992. – 59 с. 5.Волц О.В. 1000 таємниць тваринного світу / О.В. Волц – М .: Астрель, 2001. – 76 с. 6.Горбач Н. Розвиток критичного мислення на уроках природничого циклу / Н.Горбач // Біологія та хімія в школі. – 2005. No5. – С. 16–17. 7.Зіновкіна М.М.Структура креативного уроку з розвитку творчої особистості учнів в педагогічній системі НФТМ - ТРИЗ / М. М Зіновкіна В.В.Утёмов – Концепт. – 2013. – Сучасні наукові дослідження. Випуск 1. – ART 53572. – 97 с. 8.Зламанюк Л. М. Розвивати інноваційний потенціал учня / Л. М.Зламанюк // Біологія і хімія в сучасній школі. – 2012. - No4. – С.23–24. 9.Ильин, Е.П. Психология творчества, креативности, одаренности / Е.П.Ильин – Санкт-Петербург : Питер, 2009. – 448 с. 10.Марченко О.Г. Формування критичного мислення школярів. / О.Г.Марченко – Х.: Видавнича група «Основа», 2007. – 120 с. 11.Русских Г.А. Технология развития критического мышления / Г.А.Русских // Биология в школе. – 2005. – No5. – С. 35-36. 12.Савенков А.И. Основные подходы к разработке концепции одарённости / А.И.Савенков // Педагогика. – М., 1998. – No 3. – С. 24-29. citation: Ляшук, О. В., Бонсевич, О. Ю., Сорочинська, О. А. (2018) Розвиток креативної уяви учнів на уроках біології. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць.. с. 149-153. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28713/1/%D0%9B%D1%8F%D1%88%D1%83%D0%BA%20%D0%9E.%D0%92._%D0%91%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87%20%D0%9E.%D0%AE._%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%9E.%D0%90._149-153.pdf