%0 Journal Article %A Тарасова, Ю. В. %A Андрійчук, Т. В. %A Вискушенко, Д. А. %A Вискушенко, А. П. %D 2018 %F zu2:28719 %I Житомир: Вид-во «Євенок О.О %J Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць %P 203-205 %T Особливості формування пізнавальної активності студентів при викладанні біологічних дисциплін %U http://eprints.zu.edu.ua/28719/ %X В умовах сьогочасної інтеграції України у світовий освітнiй простір особливої уваги набуває проблема професiйного вдосконалення людини, яка має бути здатною здiйснювати свою професійну дiяльність на високому рівні. Потреба у формуванні i розвитку пізнавальної активності студентів у процесі їх пiдготовки як висококвалiфікованих фахівців із вищою освітою аналізується i розглядається в низці ґрунтовних праць та наукових публікацій психологів (Б.Г.Ананьєва, Л.О.Богуша, Л.С.Виготського, В. В.Давидова, О.М.Леонтьєва, Г.І.Щукіна та ін.), філософів (М.К.Мамардашвілі та ін.), педагогів (А.А.Вербицького, А.К.Маркова, К.Д.Ушинського, І.Ф.Харламова та ін.).