%0 Journal Article %A Ігнатенко, О. О. %A Власенко, Р. П. %D 2018 %F zu2:28720 %I Житомир: Вид-во «Євенок О.О.» %J Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць %P 134-136 %T Ігрові технології вивчення біології в основній школі %U http://eprints.zu.edu.ua/28720/ %X До шляхів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів належить використання ігор у навчально-виховному процесі. Головною метою яких є поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю. Гра завжди має чіткі рішення. Це одне із чудових явищ життя,діяльність якого начебто марна і разом з тим необхідна. Проведення ігор – це багаті навчальні можливості, а для учнів гра, перш за все – захоплююче заняття. У світовій педагогіці гра розглядається як будь -яке змагання, або змагання між гравцями, дії яких обмежені певними умовами та правилами і спрямовані на досягнення певної мети (виграш, перемога, приз, тощо) [1].