eprintid: 28721 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 1079 dir: disk0/00/02/87/21 datestamp: 2019-03-29 13:01:41 lastmod: 2019-03-29 13:04:05 status_changed: 2019-03-29 13:01:41 type: article metadata_visibility: show title: Ефективність природознавчих екскурсій у формуванні дбайливого ставлення учнів до природи language: ukraine abstract: Сучасний стан суспільства, його соціальна, економічна і моральна атмосфера потребують закріплення в навчально - виховному процесі завдань із формування екологічної відповідальності людини за наслідки своїх дій у природі. Екологічна відповідальність має стати етичною нормою, що пронизує всі галузі знань і діяльності людини. Тільки дбайливе ставлення до природи, екологічний світогляд, екологічна культура сучасних людей можуть вивести планету і людство з того катастрофічного стану, в якому вони перебувають зараз. creators_name: Драчук, О. П. creators_name: Єрмошина, Т. В. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1603 divisions: sch_zoo full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. publisher: Житомир: Вид-во «Євенок О.О.» pagerange: 69-71 refereed: TRUE referencetext: 1.Ариарский М.А. Прикладная культурология / М.А.Ариарский. – 2-е изд. – СПб.: Эго, 2001. – 287 с. 2.Баймакова Л.Г. Экологический туризм как способ формирования экологической культуры студенческой молодежи / Л.Г.Баймакова, Е.Ю.Тюменцева // Современное состояние и потенциал развития туризма в России: Материалы XIII международной научно-практическойя конференции (22–23 декабря 2016 г., Омск, Россия). – Омск: Издательство ОмГТУ, 2017. – С. 167–169. 3.Балашова С. Спостереження за природою як засіб екологічного виховання молодших школярів / С.Балашова / / Почат. шк. – 2005. – No 3. – С. 19–21. 4.Красильников Ю.Д. Социально-культурная экология как понятие: опыт структурного анализа / Ю.Д.Красильников // Вестник Московского государственного университета культуры и искусств. – 2004. – No3. – С. 81–86. 5.Ніколенко Н. Виховання ціннісного ставлення до природи у молодших школярів / Н.Ніколенко // Біологія і хімія в шк. – 2002. -No2.– С.44–46. 6.Опарин Р.В. Культуротворческая концепция экологического воспитания – теория и практика / Р.В.Опарин // Мир науки, культуры, образования. – 2010. – No 6. – Ч. 2.–С. 28-34. 7.Опарин Р.В. Современная стратегия развития теории экологического воспитания молодежи в русле технологий социально-культурной деятельности / Р.В.Опарин // Мир науки, культуры, образования : науч. журн. – 2011. – No4. – С. 169–174. 8.Петров А.В. Системная методология экологической педагогики / А.В.Петров, Р.В.Опарин / под ред. А.В.Петрова. – Горно-Алтайск, 2007. – 80 с. 9.Половинко Г. Шляхи підвищення ефективності екологічного виховання школярів / Г.Половинко // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2004. – No16. – С. 4–5. 10.Шулдик В.І. Біологічні екскурсії в природу / В.І. Шулдик, Ю.В.Августова // Природничі науки і освіта: збірник наукових праць природничо-географічного факультету. – Умань: Видавничо - поліграфічний центр «Візаві», 2013. – 115 с. citation: Драчук, О. П., Єрмошина, Т. В. (2018) Ефективність природознавчих екскурсій у формуванні дбайливого ставлення учнів до природи. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць.. с. 69-71. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28721/1/%D0%94%D1%80%D0%B0%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9E.%D0%9F._%D0%84%D1%80%D0%BC%D0%BE%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%A2.%D0%92._69-71.pdf