%0 Journal Article %A Хрипун, І. В. %A Шевчук, Л. М. %D 2018 %F zu2:28731 %I Житомир: Вид-во «Євенок О.О.» %J Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. %P 167-170 %T Принцип наступності у міжпредметних зв’язках біології з науками природничо-математичного циклу %U http://eprints.zu.edu.ua/28731/ %X Реформування загальної середньої освіти передбачає реалізацію принципів гуманізації шкільної практики, її демократизацію, методологічну переорієнтацію навчального процесу на комплексний розвиток особистості учня, формування його основних компетентностей. Сучасна освіта повинна сприяти вихованню випускника – патріота, інноватора, який уміє навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти іншими сучасними вміннями [3]. З огляду на це, важливого значення для формування цілісної наукової картини світу, ключових і предметних компетентностей набуває принцип наступності. На підставі компетентнісного підходу знання мають бути не багажем «про всяк випадок», а ключем до розв’язання проблем, забезпечення успішної самореалізації в соціумі, облаштування особистого життя. Сьогодні неможливо навчити дитину всього, значно важливіше сформувати в неї потребу в неперервній освіті [5].